Kontakt

Kontaktné údaje

Stodola Staré časy
JRD 77/A
Trstené pri Hornáde

E-MAIL: info@stodolastarecasy.sk
MOBIL: 0904 942 936

Všeobecné obchodné podmienky 

Všeobecné obchodné podmienky – podujatia

 

  1. Úvodné ustanovenia

 

  1. Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) sa spravuje právny vzťah, ktorého predmetom je poskytnutie služieb počas podujatia v reštaurácii Stodola Staré časy (ďalej len ako „Služby“), ak sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak (ďalej len „Zmluva“).
  2. Prevádzkovateľom reštaurácie Stodola Staré časy a poskytovateľom služieb je spoločnosť JJ Solutions s.r.o., so sídlom Narcisová 12, 044 10 Geča, IČO: 53 676 068, DIČ: 2121483628, zápis v Obchodnom registri Mestského súdu Košice, oddiel Sro, vložka č. 51251/V (ďalej len „Predávajúci“).
  3. Uzavrieť s Predávajúcim Zmluvu môže akákoľvek fyzická alebo právnická osoba bez ohľadu na to, či je spotrebiteľom alebo iným prevádzkovateľom živnosti (ďalej len „Kupujúci“).
  4. Spotrebiteľom sa na účely týchto VOP rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „spotrebiteľ“).
  5. Reštauráciou sa na účely týchto VOP rozumie reštaurácia Stodola Staré časy na adrese JRD 77/A, 044 11 Trstené pri Hornáde (ďalej len „reštaurácia“).
  6. Podujatím sa rozumie akákoľvek spoločenská udalosť organizovaná v priestoroch reštaurácie, najmä firemná alebo súkromná akcia, oslava, konferencia, ples, kar, školenie a podobne (ďalej len „podujatie“).
  7. Predávajúceho je možné kontaktovať telefonicky na telefónnom čísle +421 904 942 936 alebo e-mailom na e-mailovú adresu info@stodolastarecasy.sk.
  8. Uplatniť reklamáciu, podať sťažnosť alebo iný podnet Predávajúcemu je možné na adrese JRD 77/A, 044 11 Trstené pri Hornáde alebo e-mailom na e-mailovej adrese info@stodolastarecasy.sk.
  9. Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Košický kraj, so sídlom Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1.

 

  1. Objednávka a uzavretie Zmluvy

 

  1. Kupujúci objednáva Služby osobne u Predávajúceho, telefonicky alebo e-mailom (ďalej len ako „Objednávka“).
  2. Pre vytvorenie Objednávky je nevyhnutné, aby Kupujúci uviedol svoje osobné údaje v rozsahu meno a priezvisko, termín a rozsah požadovaných Služieb, množstvo (počet osôb), kontaktné údaje, najmä telefónne číslo a e-mailovú adresu. Doručením Objednávky Kupujúci predloží Predávajúcemu záväzný návrh na uzatvorenie Zmluvy.
  3. Kupujúci predložením Objednávky Predávajúcemu potvrdí svoj súhlas s tým, že tieto VOP sa budú vzťahovať na Zmluvu uzavretú medzi ním a Predávajúcim a že bol oboznámený s tým, že po potvrdení Objednávky Predávajúcim je jeho povinnosťou zaplatiť cenu Služieb v lehotách podľa týchto VOP.
  4. Zmluva sa považuje za uzavretú akceptovaním Objednávky Predávajúcim o čom je Kupujúci informovaný osobne alebo e-mailom, bez zbytočného odkladu po prijatí Objednávky a overení dostupnosti a termínu dodania Služby.
  5. Náklady vzniknuté Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie alebo náklady na telefonickú komunikáciu) si hradí Kupujúci sám.
  6. Akúkoľvek komunikáciu súvisiacu s Objednávkou alebo Zmluvou Predávajúci adresuje Kupujúcemu na elektronickú adresu uvedenú Kupujúcim v Objednávke, prípadne na ním uvedené telefónne číslo.

 

  • Práva a povinnosti

 

  1. Zmluvou vznikne Kupujúcemu právo na usporiadanie podujatia v priestoroch reštaurácie určených v Zmluve a Predávajúcemu povinnosť poskytnúť Kupujúcemu v Zmluve dohodnuté Služby.
  2. Kupujúci ani účastníci podujatia nie sú bez písomnej dohody s Predávajúcim oprávnení konzumovať vlastné jedlá a nápoje.
  3. Kupujúci ani účastníci podujatia nie sú bez písomnej dohody s Predávajúcim oprávnení používať nijaké vlastné elektrické zariadenie.
  4. Kupujúci ani účastníci podujatia nie sú bez písomnej dohody s Predávajúcim oprávnení vnášať do reštaurácie nijaký vlastný dekoračný materiál.
  5. Kupujúci je povinný bezodkladne po skončení podujatia odstrániť z priestorov reštaurácie všetky veci, ktoré Kupujúci alebo účastníci podujatia do reštaurácie vniesli.

 

  1. Stornovanie Objednávky a zmeny Zmluvy

 

  1. Kupujúci môže zrušiť (stornovať) Objednávku do okamihu jej akceptácie Predávajúcim, a to osobne, telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou). Zrušenie Objednávky Predávajúci potvrdí Kupujúcemu osobne, telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou).
  2. O zmenu alebo storno Objednávky môže Kupujúci osobne, telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou) požiadať Predávajúceho aj po akceptácii Objednávky Predávajúcim, avšak vždy pred poskytnutím Služby. Predávajúci bezodkladne Kupujúcemu osobne, telefonicky alebo písomnou formou (e-mailom alebo poštou) oznámi, či tejto žiadosti vyhovie; tým nie je dotknuté právo Kupujúceho na odstúpenie od Zmluvy.
  3. Predávajúci je oprávnený jednostranne zrušiť Objednávku a odstúpiť tak od Zmluvy najmä v nasledovných prípadoch:
    1. Kupujúci je v omeškaní s plnením akejkoľvek jeho povinnosti;
    2. Kupujúci poruší akúkoľvek spoju povinnosť podľa Zmluvy;
    3. Kupujúci netrvá na plnení Zmluvy;
    4. Kupujúci alebo účastníci podujatia sa v priestoroch reštaurácie správajú nevhodným spôsobom alebo v rozpore s dobrými mravmi;
    5. Kupujúci alebo účastníci podujatia spôsobia Predávajúcemu škodu;
    6. Kupujúci alebo účastníci podujatia ohrozujú prevádzku, bezpečnosť alebo dobré meno Predávajúceho;
    7. Kupujúci v Objednávke uviedol nepravdivé alebo nesprávne údaje;
    8. v prípadoch vyššej moci;
    9. ak nastanú okolnosti nezavinené Predávajúcim, ktoré robia plnenie Zmluvy nemožným.
  4. Predávajúci do 14 dní od zrušenia Objednávky z dôvodov podľa ods. 3 písm. h) alebo i) vráti Kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho už prijal v súvislosti so zrušenou Objednávkou, a to rovnakým spôsobom ako bola platba vykonaná Kupujúcim.
  5. Predávajúci nie je povinný s Kupujúcim uzavrieť Zmluvu.
  6. Kupujúci je oprávnený znížiť počet nahlásených účastníkov podujatia:
    • najmenej 14 dní pred začiatkom podujatia o najviac 10%;
    • menej ako 14 dní avšak najmenej 3 dni pred začiatkom podujatia o najviac 5%.
  7. Zníženie počtu nahlásených účastníkov podujatia menej ako 3 dni pred začiatkom podujatia alebo vo väčšom rozsahu ako ustanovuje odsek 6., je možné iba na základe písomnej dohody Kupujúceho a Predávajúceho.
  8. Kupujúci je oprávnený kedykoľvek odstúpiť od Zmluvy uhradením odstupného vo výške už uhradenej zálohy.

 

  1. Cena a platobné podmienky

 

  1. Cena Služieb je určená dohodou zmluvných strán a je vždy uvedená v potvrdení Objednávky v mene EUR vrátane dane z pridanej hodnoty podľa slovenských právnych predpisov, pokiaľ nie je pri cene vyslovene uvedené inak.
  2. Ak sú k cene Služieb pripočítané aj akékoľvek iné náklady, o ich výške je Kupujúci informovaný v potvrdení Objednávky.
  3. Kupujúci je povinný zaplatiť Predávajúcemu cenu Služieb a prípadne iné náklady dohodnuté v Zmluve podľa dohody s Predávajúcim. Predávajúci je oprávnený pred poskytnutím Služieb požadovať od Kupujúceho úhradu zálohy až do výšky 100% ceny Služieb a podmieniť jej úhradou uzavretie Zmluvy. O prijatí zálohy Predávajúci vystaví Kupujúcemu potvrdenie.
  4. Ak Kupujúci zálohu požadovanú Predávajúcim v stanovenej lehote neuhradí, považuje sa takéto konanie Kupujúceho za odstúpenie od Zmluvy.
  5. Po poskytnutí Služieb vystaví Predávajúci Kupujúcemu daňový doklad na dohodnutú cenu Služieb, v ktorom zúčtuje prijatú zálohu. Kupujúci je povinný uhradiť Predávajúcemu aj cenu iných tovarov a služieb, ktoré and rámec Zmluvy predávajúci poskytne počas podujatia Kupujúcemu alebo s jeho súhlasom iným účastníkom podujatia.

 

  1. Zodpovednosť za vady, vybavovanie sťažností a podnetov

 

  1. Podmienky vybavovania reklamácií sú uvedené v Reklamačnom poriadku.
  2. Sťažnosti a podnety spotrebiteľov, ktoré nie sú reklamáciami vybavuje Predávajúci bezodkladne po ich prijatí a o výsledku ich vybavenia informuje spotrebiteľa v lehote 30 dní odo dňa ich prijatia rovnakými komunikačnými prostriedkami akými mu boli doručené.

 

  • Alternatívne riešenie sporov

 

  1. Spotrebiteľ, ktorý sa domnieva, že jeho reklamáciu Predávajúci nevybavil v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo inak porušil jeho práva môže podľa zákona 391/2015 Z.z. podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.
  2. Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi jeho stranami, t. j. medzi spotrebiteľom a Predávajúcim.
  3. Orgánom (subjektom) alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky, ktorý je dostupný na mhsr.sk.
  4. Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi.
  5. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov – pozriČl. 14 ods. 1 a 2 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online) (Ú. v. EÚ L 165, 18. 6. 2013). Odkaz na platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
  6. Sieť Európskych spotrebiteľských centier v krajine spotrebiteľa mu môže vysvetliť jeho práva, pomôcť mu vyriešiť spor s Predávajúcim so sídlom v inej krajine EÚ, na Islande alebo v Nórsku a povedať mu, na koho sa má obrátiť, ak mu nemôže pomôcť. Sieť Európskych spotrebiteľských centier je sieť nezávisle riadených kancelárií spolufinancovaných Európskou komisiou: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-and-complaints/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network-ecc-net_en#how-ecc-net-works.

 

  • Ochrana osobných údajov

 

  1. Predávajúci pri uzatváraní a plnení Zmluvy a pri uplatňovaní nárokov z nej, prípadne pri iných činnostiach súvisiacich s prevádzkovaním reštaurácie spracúva osobné údaje Kupujúceho a ďalších osôb podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (Všeobecné nariadenie o ochrane údajov). Na webovej stránke stodolastarecasy.sk sú dostupné informácie, ktoré slúžia k riadnemu informovaniu dotknutých osôb o rozsahu, účele a dobe spracúvania ich osobných údajov.
  2. Ak Kupujúci poskytne Predávajúcemu osobné údaje aj iných osôb, musí disponovať primeraným právnym základom pre takéto poskytnutie osobných údajov, ktorého existenciu je povinný Predávajúcemu na požiadanie preukázať. Kupujúci zároveň zodpovedá za to, že takéto osoby boli vopred informované o poskytnutí ich osobných údajov Predávajúcemu, ako aj o tom, že informácie o spracúvaní osobných údajov Predávajúcim sú zverejnené na internetovej stránke reštaurácie.

 

  1. Záverečné ustanovenia

 

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto VOP kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia. Akékoľvek zmeny týchto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke stodolastarecasy.sk. Právne vzťahy vyplývajúce zo Zmluvy sa spravujú vždy VOP účinnými v čase uzavretia Zmluvy.
  2. Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. V prípade, že Predávajúci a Kupujúci uzatvoria osobitnú písomnú Zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od týchto VOP, budú mať ustanovenia Zmluvy prednosť pred ustanoveniami týchto VOP.
  3. Otázky, ktoré nie sú výslovne riešené týmito VOP a/alebo Zmluvou sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  4. Na rozhodnutie všetkých sporov vyplývajúcich z právnych vzťahov medzi podnikateľmi sú príslušné slovenské súdy. Príslušnosť pre nároky vyplývajúce z právnych vzťahov so spotrebiteľmi bude určená v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

 

V Trstenom pri Hornáde, [*]